վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Friday, July 4, 2014

Ոսկե սրտով մարդիկ

Բարիությունը - դա մեծ ուժ է: Որքան շատ ենք  լավ գործեր անում, այնքան  աշխարհում շատանում են փոքր հրաշքները և շատ երազանքներ դառնում են իրականություն:

Տղամարդը իր կնոջը նորից սովորեցնում է տառերը, նրանից հետո երբ նա կորցրել էր հիշողությունը:

Օգնեց կրիային անցնել փողոցը

Երիտասարդ զույգերը Ահմանդը և Ֆատիման, չնայած նրա, որ զրկված են
 ոտքերից և ձեռքերից հոգում են միմյանց մասին:

Երիտասարդ, որը խափանված վերելակի մեջ 
hնարավորություն տվեց հիվանդ տատիկին նստել:

Ամեն ընդմիջման ժամին աշխատակիցը կարդում է իր 
գործընկերոջ համար, որը չի կարող կարդալ:

Հրշեջ, որը վտանգելով իր կյանքը փրկեց կատվին:

Եվ մի փոքր Ամանորյա էքսպրոմտ



 Հայրը կատարեց որդու երազանքը:  «Իմ որդին սիրում էր սպորտային մեքենաներ: Երբ ես Սուրբ Ծննդյան տոներից առաջ հարցրեցի ինչ նվեր նա կուզենար ստանալ՝
Նա պատասխանեց.
 —Ուզում եմ արագ մեքենաներով երթևեկել, բայց դա գիտեմ անհնար է... 
Այդ ժամանակ ես գրեցի սպորտային մեքենաների ֆորումում իմ իրավիճակի մասին և մենք ստացանք երեք հրավերք այդպիսի սպորտային մեքենաներով երթևեկելու համար:
Իմ որդին երջանիկ էր, իսկ ես ուրախ...»

ըստ adme.ru նյութերի 

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика