վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Sunday, May 19, 2013

Պատասխանիր հարցերին, որպեսզի փոխես քո կյանքը!

 by:  © srg blog:  6:49pm
Change your life to change the world
---------------------------------------------------

  Որքան հաճա՞խ ենք մենք ուզում մեր կյանքում փոխել ինչ որ բան  և նույնիսկ փոխել ինքներս մեզ, սակայն չգիտենք ինչպես և ինչը փոխել: Պարզվում է պետք է ճիշտ հարցեր դնել մեր առաջ:

  Մենք առաջարկում ենք Ձեզ 32 հարցեր, որոնք թույլ կտան հասկանալ ինքներդ Ձեզ և Ձեր կյանքը`  այն պայմանով, որ դուք կլինեք ազնիվ ու անկեղծ:
 Գուցե դուք տեսնեք ինչ որ կողմնակալ բան, որը միշտ չէ հաճելի: Սակայն ինքներդ Ձեզ համար պատասխանելով այս պարզ հարցերին կարող եք փոխել ամեն ինչ դեպի լավը:

Steven Aitchison


Այս հարցերի հեղինակն է Սթիվեն էյթչիսոնը: Նա գտնում է, որ այս հարցերին պետք է պատասխանի յուրաքանչուր մարդ:

  Եվ այսպես.

1. Ի՞նչ կարող եմ անել այսօր, որպեսզի հասնեմ իմ նպատակներից մեկին:

2. Ո՞ր ժամն է ավելի արդյունավետ ինձ համար:

3. Ո՞նց կարող եմ ես «բժշկել» հարաբերությունները:

4. Որո՞նք են այն հինգ բաները, որոնց ես երախտապարտ եմ կյանքում:

5. Ի՞նչ կարող եմ անել այսօր, որպեսզի փոխեմ ինչ որ մեկի կյանքը:
6. Ո՞րն է իմ բնավորության լավագույն գիծը:

7. Իրականում ի՞նչ եմ ուզում անել կյանքի համար:

8. Իրականում ես առաջվա պես ուզու՞մ եմ, որպեսզի իմ կյանքում ......... (թվիարկել):

9. Ի՞նչ կարող եմ անել, որպեսզի այսօր ինչ որ գումար աշխատեմ (կամ խնայեմ):

10. Ինչ կարող եմ անել այսօր, որպեսզի «երես տամ» ինձ:

11. Միջինում  ինչքա՞ն ժամանակ պետք է հատկացնեմ հեռուստացույց դիտելուն:

12. Իրո՞ք ինձ պետք են այս ապրանքները:

13. Ե՞րբ եմ վերջին անգամ լավ գիրք կարդացել:

14. Ե՞րբ եմ վերջին անգամ ինչ որ մեկին «Ոչ» ասել:

15. Իմ համար կարևո՞ր է, թե ինչ են մտածում մարդիկ իմ մասին  :

16. Ինչի՞ եմ ուզում հասնել ես այս տարի:

17. Ո՞րն է հաջորդ մեծ նպատակը, որին ուզում եմ հասնել:

18. Ի՞նչ կարող եմ ես անել, որպեսզի ինձ երջանիկ զգամ:

19. Ե՞րբ եմ ես վերջին անգամ դուրս եկել իմ « հարմարավետության գոտուց»:

20. Որո՞նք են ինձ համար կյանքի արժեքները:

21. Ի՞նչ քայլեր պետք է ձեռնարկեմ այսօր, գնալու իդիալական կարերային ընդառաջ :

22. Ինչպիսի՞ն պետք է լինի իմ իդիալական օրը, սկսած լուսաբացից մինչ քուն մտնելը:

23. Որո՞նք են իմ լավ սովորությունները, որոնք ես ուզում եմ ի ցույց դնել:

24. Ինչպե՞ս ձեռբազատվեմ վատ սովորություններից:

25. Ի՞նչ համզմունքներ են ինձ պահում կյանքում:

26. Ո՞վ է ինձ ոգեշնչում:

27. Մարդկանց ո՞ր հատկություններ են ինձ հիացնում:

28. Իմ ցանկությունները իրոք երազա՞նք են, թե ես կարող եմ դրանք իրականացնել:

29. Ի՞նչ տեղի կունենա եթե ես թողնեմ .........................

30. Ի՞նչն է իրականում ինձ դուր գալիս իմ աշխատանքում:

31. Ի՞նչ իրականում ես կփոխեի, եթե հնարավորություն լիներ նորից ապրել այս պահը:

32. Ի՞նչ պետք է ես անեմ այսօր, կարդալուց հետո այս հարցերը:
                                                                                       աղբյուրը: http://www.stevenaitchison.co.uk

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика