վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Sunday, May 11, 2014

Միգուցե ես խենթ եմ, կամ աշխարհն է ցնորվում...

© "Change Your World" բլոգ, ք. Երեւան, 11 մայիս 2014թ.
---
Ու այս 
«կոնչիտայով» Եվրոպական այսպես ասած քաղաքակրթությունը եկել ուզում է մեզ բան սովորացնել տարբեր բնագավառներում, սկսած ուսումից վերջացրած մշակույթով ... 
ԵՎ ո՞րն է ճիշտը, լավ կատարու՞մը, լավ երգը, թե՞ կնոջը նմանվող մորուքավոր ՚՚տղամարդիկ՚՚... ի՞նչը գնահատվեց այդ քաղաքակրթության կողմից...
լավ կատարման հետ մեկտեղ, բեմում կանգնած արտիստից պետք է հաճույք ստանալ, որպեսզի ընկալելի լինի նաեւ երգը...այդպես չէ՞ (հետաքրքիր է, քանի՞ մարդ հաճույք ստացավ նայելով նրա դեմքին...) ինձ հաճելի չէր, ո՛չ ես էլ պետք է ազնիվ լինեմ ձեզ հետ, ինձ համար զզվելի էր...
Իսկ այսօր համացանցը (ոչ միայն Հայաստանում) խոսում է ոչ թե հաղթող երգից կամ երգի կատարումից, որը վատը չէր... այլ մարդկանց մոտ տպավորված մնած հենց տրանսֆեստիտ մարդ հասկացությունը... ա՞յդ խնդիրն էր դրված այս տարվա եվրատեսիլում...
Փոխենք մեր աշխարհը, բայց ոչ այս ձեւով...

-Ինչպես ասվում է Արթուր Մեսչյանի երգում.
Միգուցե իրոք ես խենթ եմ, կամ աշխարհն է ցնորվում...

Կարծում եմ մենք հայերս մարդկային ճափանիշներով շատ բարձր ենք լինելու միշտ... դա շատ լավ են հասկանում նաեւ եվրոպաներում...(ինչքան միավոր էլ, որ գնած այդ երկրին, ինչպես ասում են... հայաստանի անունից):

Մեզ մնում է Ժպիտով նայենք այս ամենին... 


Դրա համար եւս մեկ անգամ շնորհավորում ենք մեր թիմին և Արամին, լավագույնս ներկայացնելու համար Հայաստանը այդ երաժշտա-քաղաքականացված մրցույթում:

© ''Change Your World'' բլոգ*
Ս. Գասպարյան

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика