վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Tuesday, May 19, 2015

ԿՅԱՆՔԻ ԿԱՆՈՆՆԵՐ- ՌԻՉԱՐԴ ԲՐԵՆՍՈՆ

RICHARD BRANSON
 We can all agree that Sir Richard Branson is a badass (his title is “Sir” after all!), but, apart from being a music industry mogul (Virgin Records), owner of numerous airlines (Virgin Atlantic, Virgin America) and even a promoter of suborbital travel (Virgin Galactic)–the man owns his own island! Yes, that’s right, Sir Branson owns Necker Island, a 74-acre private island in the British Virgin Islands. weekendblitz.com
Սըր Ռիչարդ Բրենսոն 
գործարար, 64 տարեկան, Նեկեր կղզի

«Մինչ հիմա իմ սիրելի կերպարն է Պետեր Պենը. Մեծանալը իմ պլաններում չկա»:

 Միակ գործարարը, որը կարողացել է տարբեր ոլորտներում ստեղծել ավելի քան մեկ միլիարդ դոլար արժողությամբ  ութ առանձին ընկերություններ: Եվ նա դա արել է չունենալով դիպլոմ բիզնեսի կառավարման ոլորտում:
  • Եղեք զգուշավոր: Ապրանքների մեծամասնությունը, որոնք ապահովում են շահույթ  ձեր կյանքը ձանձրալի կդարձնեն:
  • ԻՄ ՄԱՅՐԸ ՄԻՇՏ ՑԱՆԿԱՑԵԼ Է, ՈՐ ԵՍ ՄԱՆԿՈՒՑ ԿԱՐՈՂԱՆԱՄ ԻՆՔՍ ԻՆՁ ՊԱՇՏՊԱՆԵՄ: Բայց  կարծում եմ, որ այսօր նրան կբանտարկեին որոշ դաստիրակչական մեթոդների համար: Օրինակ՝ մի անգամ երբ ես 4 կամ 5 տարեկան էի, նա տան կես ճանապարհին ինձ իջեցրեց մեքենայից եւ ստիպեց այդտեղից ինքնուրույն հասնել տուն:
  • Ոչ մեկ և ոչ մի անգամ ինձ չի ասել Սըր Ռիչարդ՝ դե գուցե մի քանի անգամ Ամերիկայում ասել են, ի դեպ յուրաքանչուր անգամ այդ մարդկանց դեմքը այնպիսի տեսքեր էր ստանում, կարծես նրանք Շեքսպիրյան պիսում էին խաղում:
  • Մինչ հիմա իմ սիրելի կերպարը դա -  Պետեր Պենն է: Մեծանալը իմ պլաններում չկա:
  • Որպեսզի զբաղվեք գործարարությամբ, բոլորովին անհրաժեշտ չէ շատ տարիներ ծախսել ուսման վրա: Հինգ կամ վեց տարի ծախասած տարիները բիզնես կազմակերպելու փորձերի համար ավելի արդյունավետ է քան նույն այդ ժամանակը ծախսել դրա ուսումնասիրման վրա: Ի վերջո երեխաները գրքով չէ, որ սովորում են քայլել, նրանք փորձլով են սովորում քայլել:
  • Բիզնեսում, ցավոք չեք կարող առանց մաքուր բախտի:
  • Երբ ես սկեսցի երիտասարդ էի ու անփորձ: Շատ դժվարություններ կային  Օրինակ՝ ինձ երկար ժամանակ թույլ չէին տալիս գրանցել «Virgin» անունով ընկերություն (անգլ. կույս), քանի որ այդ բառը համարել էին պարկեշտության խախտում: Այդ ժամանակ ես նստեցի եւ 15 տարեկան անչափահասի ձեռագրով նրանց նամակ գրեցի, որւ սկսվեց այսպես. «Անկասկած կույս (Virgin) բառը չի կարող խախտել պարկեշտությունը, քանի որ այն ճիշտ հակառակ է ցանկացած խախտումների», այստեղ իհարկե նրանք փափկեցին:
  • Բիզնեսի իմ մոդելը պարզ է: Շրջապատել ինքդ քեզ անճարեղ մարդկանցով եւ տալ նրանց ազատություն, ստեղծելու անճարեղ բաներ: 
  • «VIRGIN AIRLINES» -ը ծնվեց այն ժամանակ, երբ ես փորձում էի թռչել Պուերտո Ռիկոյից Վիրջինյան կղզիներ: Ուղեվորների քանակի քչության պատճառով այդ չվերթը չեղյալ հայտարարեցին: Ես այն ժամանակ քսան տարեկանից մի փոքր ավելի էի: Որոշ ժամանակ ես թափառեցի օդանավակայանում, հետո վարձեցի մասնավոր ինքնաթիռ, վերցրի մի ստվարաթուղթ եւ վրան գրեցի «Virgin Airlines - 39$ մինչեւ Վիրջինյան կղզիներ»: Այսպես իմ սեփական հիասթափությունից ծնվեց բիզնեսը: Հենց այդ  պատճառով է, որ այսօր ես  կառուցում եմ տեզերանավ - չէ որ ՆԱՍՍԱ-ն ինձ կամ ձեզ շահագռգռված չէ ուղարկելու տեզերք:
  • Չեմ հասկանում, թե ինչու գործարարները չեն կարողանում հեշտ խոսել սովորել: Բայց իմ բախտը բերեց: Իմ դիսլեկսյան ձեւավորեց իմ շփման ոճը: Եթե ինչ որ բան հնարավոր չէ երկու բառով բացատրել, ապա դա աղբ է ինձ համար:
  • Ես շատ մոլագար եմ: Երբ մարդիկ ինձ ասում են, որ ինչ որ բան անհնար է, ես փորձում եմ հակառակն ապացուցել:
  • Լավագույն ներդրումը , որ ես արել եմ չի պահանջել հսկայական քանակի փող: 125000 դոլարով ես գնեցի «Նեկեր» կղզին՝ Բրիտանական Վիրջինյան կղզիների իսկական մարգարիտ:
    Necker Island
  • Իմ կյանքում չկա « եթե ես այն ժամանակ...»
  • Ես սովոր եմ տհաճ բաների: Բարժան, որտեղ ես ապրում էի խորտակվեց, իմ լոնդոնյան գրասենյակը ամբողջովին այրվեց, իսկ Նեկերում կայծակը հարվածեց տանը այն բոցավառվեց ինչպես ջահը: Հիշում եմ երբ մենք նայում էինք վառվող տանը, ես ասեցի. « Ապրանքը կարեւոր չէ»: Բարեբախտաբար ես երբեք գեղանկարչական, գինիների, ավտոմեքենաների հավաքածու չեմ ունեցել, այդ պատճառով երբեք ապրանքները ինձ համար նշանակություն չեն ունեցել: Իսկ մի քանի ամսից մենք մոխիրների մեջ կատարեցինք իմ աղջիկա՝ Հոլիի հարսանիքը: Դա ամենա ռոմանտիկ վայրն էր հարսանիքի համար, ինչ ես տեսել էի իմ կյանքում, եւ շուրջ բոլորը խոսում էին, եթե տունը չայրվեր ես պետք է այս կապակցությամբ այն այրեի:
  • Մի օր ես հանդիպեցի մի կնոջ, որը ամբողջովին կատվածահար էր պարանոցից մինչեւ ոտքերը: Չնայած ամեն ինչին նա ամենաերջանիկ մարդն էր որին ես երբեւիցէ ես հանդիպել էի: Նա ասաց. «Կանքը հիասքանչ է - չէ որ ես կենդանի եմ»:
  • Ուզում ե՞ք խորհուրդ, թե ինչպես մեկ գիշերվա մեջ դառնալ միլիոնատեր: Վերձրեք ձեր միլիարդը եւ փորձեք հիմնել նոր ավիաընկերություն:
  • Բոլոր մարդիկ միանման են, քանի որ կատարում են սխալներ:
  •  պատրաստեց: Ա. Մկրտումյանը
     © Change Your World
see more: BRANSON: How 3 Bikini-Clad Women Helped Me Set Another Guinness World

Եթե ցանկանում եք տեղեկացված լինել մեր էջի նյութերին, միացեք մեր
էջին Facebook-ում:

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика