վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Saturday, June 13, 2015

Million and a Half Angels - Lucia Moon (Video)

Lyrics: Lucia Moon   Music: Lucia Moon
Feel my soul, into my eyes...
This woman can temporarily stop the time ...

  Մեկ ու կես միլիոն հրեշտակներ
TendernessPower
100 anniversary of the Armenian Genocide
                                                                                                       Million and a Half Angels - Lucia Moon



Նրանք ցանկացան հավիտյան թաղել մեզ հողում,
Սակայն չգիտեին, որ սերմեր ենք մենք,
Անգամ մթության մեջ, երբ շանթ ու որոտ է,
Ու լալիս է երկինքը, սերմերը ծիլ են տալիս,
Ու խավարից ձգվում դեպի լույս:

Մեկ ու կես միլիոն հրեշտակներ,
Երկինք բարձրացան ապրիլին,
Երբ ինչպես որդին աստծո,
Անցան ցավի ու տանջանքի միջով:
Մեկ ու կես միլիոն արցունք
Հոսեց իմ գետերը հայրենի,
Ու մեկն էլ ես սպանվածներից,
Մեռա ու հառնեցի նորից:

Ու նորից ապրիլ է, թռչունները պտտվում են հողին մոտիկ,
Զգա իմ ցավը նայի աչքերիս մեջ,
Փորձիր հերքել. այդ ամենը եղել է,
Շատ դժվար է պարզվում է ներողություն խնդրել,
Բայց ես դեռ այստեղ եմ,
Իսկ դու դեռ վախենում ես. զղչա,
Մեղա արի եւ ես թերեւվս կարողանամ ներել քո արածը,
Բայց մոռանալ երբեք:

Մեկ ու կես միլիոն հրեշտակներ,
Ամեն ապրիլին իջնում են երկնքից,
Եվ ինչպես որդին աստծո,
Անցան ցավի ու տանջանքի միջով:
Մեկ ու կես միլիոն արցունք
Հոսեց իմ գետերը հայրենի,
Ու մեկն էլ ես սպանվածներից,
Մեռա ու հառնեցի նորից:

Մեկ ու կես միլիոն,
Մեկ ու կես միլիոն,
Մեկ ու կես միլիոն,
Բարձրացան աստծո մոտ,
Դու կարող ես կոտրել իմ բունը,
Դու կարող ես ջարդել իմ ճյուղերը,
Նույնիսկ այրել իմ տերեւները,
Բայց երբեք , երբեք չես կարող ոչնչացնել արմատներս:

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика