վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Wednesday, March 25, 2015

ՀՈԳՆԵԼ ԵՄ ( ԵՎԱ ԱԼԵՔՍ)

ԵՎԱ ԱԼԵՔՍ
Անմիտ ու անվերջ կյանքի խաղերից
Վաղ եմ դառնացել,
Անվերջանալի առքուվաճառքից,
Այնքան եմ հոգնել…

Անծայրածիր կյանքի շուկայում
Մեկ դու առնում ես, մեկ էլ վաճառում,
Ու թվում է, թե փորձվում ես, թրծվում
Կյանքի խելահեղ առքուվաճառքում…
Բայց հաճախ ոչ թե ինքդ ես առնում,
Կամ էլ վաճառում,
Այլ կյանքի անվերջ արքուվաճառքում
Չես էլ նկատում,
Թե ինչպես են քեզ աճուրդի դնում,
Ոնց են վաճառվում.
Հոգիդ, ունեցածդ արագ մասնատում,
Քեզ դավաճանում`
Այլ գնորդների շահերի համար…

Հենց այն ժամանակ,
Երբ կարծում ես, թե տիրում ես խայծին,
Անժամանակ ինքդ ես դառնում խայծ
Հսկա ձկներին…
Ու կուլ ես գնում կյանքի խաղերին,
Առքուվաճառքին…
© srg blog (change your world)
official website Yeva Aleks  www.yevaaleks.com

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика