վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Sunday, March 1, 2015

Գարուն է արթնացեք...

Հարգելի բլոգի այցելուներ.
Սիրելի ընկերներ, ծանոթներ, հարազատներ...
Շնորհավորւմ ենք բոլորին գարնան առաջին օրվա առիթով, թող այն սիրով ու ժպիտով լցնի ձեր օրը: Ցանկանում ենք սեր, երջանկություն, բարություն ...
Մի պահ նայեք միմյանց՝ ժպտացեք, միգուցե ուզում էիք ասել... բայց չեք ասել... ասեք: Օրն է ջերմության ու զգացմունքների...
Նպատակների իրականացումների գարուն ենք ցանկանում բոլորին -բոլորին:
Եվ նոր բացվող գարունը գարնանային բուրմունք թող բերի բոլորիս ընտանիքներին:

 Այնպես է ստացվել, որ այսօր ագրեսիան եւ ատելությունը դարձել են նորմա  հասարակության  համար... Թող գարունը արթնացնի մարդ մնալու արժանիքները եւ ջերմությամբ լցնի բոլորի սրտերը:


ԳԱՐՈՒՆ
(Վահան Տերյան)


Գարունը այնքա՛ն ծաղիկ է վառել,
Գարունը այնպե՛ս պայծառ է կրկին.
— Ուզում եմ մեկին քնքշորեն սիրել,
Ուզում եմ անուշ փայփայել մեկին։

Այնպե՛ս գգվող է երեկոն անափ,
Ծաղիկներն այնպես նազով են փակվում.
— Շուրջըս վառված է մի անուշ տագնապ,
Մի նոր հուզում է սիրտըս մրրկում…

Անտես զանգերի կարկաչն եմ լսում,
Ւմ բացված սրտում հնչում է մի երգ.
—Կարծես թե մեկը ինձ է երազում,
Կարծես կանչում է ինձ մի քնքուշ ձեռք…
* * * 
С первым днем Весны, друзья!
1 марта - это настоящий праздник для тех людей, кто больше радуется теплу, солнышку и пению птичек, чем холоду, темноте и сугробам!
Весна - пора любви большой,
Или влюбленности прекрасной!

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика