վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Tuesday, October 28, 2014

Օդը օդանավի սրահում

 պիտակներ: Aircrafts
Օդանավի սրահում օդը աղտոտված չէ, ինչպես մտածում են որոշ ուղևորներ: Օդի որոշ մասը խոնավության պակասման նպատակով անցնում է վերաշրջանառություն, որից հետո անցնում է հատուկ զտիչների (ֆիլտր) միջով՝ ինչպիսին օգտագործվում է հիվանդանոցներում: Օդը օդանավում մաքուր է ու լավ, քան բազմաթիվ շենքերում որտեղ ապրում կամ աշխատում ենք:

Airbus A321
Հիմա մի փոքր մանրամասն.

Ժամանակակից օդանավերը համալրված են ներքին միջավայրի վերահսկման համակարգերով- (Environmental Control System – ECS), որը ուղևորների և օդանավերի անձնակազմի համար ապահովում է հարմարավետ ու անվտանգ՝ առողջությանը չսպառնացող թռիչք : Այս համակարգով դրսի օդը օդանավի շարժիչների միջոցով քաշվում, խառնվում է ներսի զտված օդի հետ և տրվում սրահ (50%-50%):

Թե ինչպես է աշխատում օդափոխության
 համակարգը Boeing 777 օդանավում, կարող եք դիտել 
սեղմելով նկար - հղման վրա
 ECS - համակարգը նախատեսված է օդում աղտոտված նյութերի խտությունը նվազեցնելու համար, որոնք կարող են ներթափանցել օդանավի սրահ: Ինչպես նաև նախատեսված է սրահում ջերմաստիճանի, ճնշման, խոնավության և օդափոխանակության կարգավորման համար:
Սրահի ներսի օդի աղտոտվածության հիմնական աղբյուրները համարվում է ուղևորների շնչառությունը, ուտելիքների հոտը, օդանավի զուգարանները և սրահից դուրս այլ գործոններ:


 Շրջանարվող օդի վտանգավոր մասնիկների մաքրման համար շատ կարևոր գործոն է համարվում էֆեկտիվ զտիչների օգտագործումը: Օդանավերի օդափոխանակության համակարգերում օգտագործվում է ՀԵՊԱ (HEPA)* - զտիչներ:

*HEPA- բարձր էֆեկտիվության պինդ մասնիկային օդային զտիչներ (НЕРА filter – High Efficiency Particulate Air Filter): Wikipedia

Ցանկանում ենք բոլորիդ հարմարավետ ու անվտանգ թռիչք:
պատրաստեց ` Ս. Գասպարյանը

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика