վազող տող

SRG BLOG TODAY / ԱՅՆ, ԻՆՉ ԿԱՐՈՂ ԵՍ ՊԱՏԿԵՐԱՑՆԵԼ, ԻՐԱԿԱՆ Է - Պիկասո / Everything you can imagine is real - Picasso / SRG BLOG TODAY

Sunday, October 6, 2013

Լուռ մենախոսություն...

  2013թ. սկիզբ ... ամեն ինչ իմաստազրկվեց ինձ համար...
Ահա տարին կավարտվի ու ոչինչ չի փոխվում իմ մեջ... կյանքով լեցուն, ժպիտով դիմակավորված փորձում եմ ջնջել հիշողություններս... ու ապրել...ապրել, բայց  իմ կյանքի ամենադաժան օրերը մոռանալ չի ստացվում...ու  վաղը լուսաբացին կհագնեմ կրկին դիմակն իմ ժպիտի...
...ու ևս մեկ օր իմաստազրկված  կանցնի...


... երբ ընկնում եմ  հիշողություններիս գիրկը... ոչինչ  ինձ էլ չի իմաստավորում... ոչ նյութականը, ոչ հոգեկանը... ոչ էլ ինձ շրջապատող աշխարհը:
 Ս.Գ.
----------------------------------------------------------------------------------

Երբ օրերն անցած ճանճի պես մեխվում են
քո օրացույցի դեղին էջերին,
ամիս առ ամիս անիմաստ թափվում են
տերևների պես, քո կյանքի ծառից:

Երբ ժամացույցի լարված զսպանակը
կացինն է ճոճում քո պարանոցին,
անցյալը դանդաղ իմաստազրկվում է,
ներկան էլ թմրած` քո ոտքի տակին ...

Խոսք՝ Արթուր Մեսչյանի

No comments:

Post a Comment

Яндекс.Метрика